Yazarr Merhaba güzel anneler şarjlı süpürge almayı düşünüyorum kullandığınız memnun kaldığınız bir marka varmı tevsiye edebileceğiniz dyson hariç malum çok pahalı şimdiden teşekkürler💐
Eslem71 Yazarr Bosch un kini aldım ışıklı olanı çok memnunum uyguna da almıştım tabi yılbaşı öncesinde 9 bine şimdi 12 bini geçmiş sanırsam
masalyagmur Yazarr philips kullanıyorum normal bir şekilde süpürgemi yaparken borusundan kırılma sesi geldi araştırınca fark ettim kullanıcıların çoğunda aynı sorun var durduk yere zorlama olmadan gitti. 1800₺ borusu onu alıcam şimdi servis karşılamıyo 🥲 iyice araştır alırken 😁
BBuseYY Bosh’un 6ıncı seriyi almıştık çift bataryalı performansında sıkıntı yok ama çok sorun yaşadım valla gına geldi makineyi servise vermekten en küçük parçası 1500 TL yıldım !!! Bütün herşeyim Bosh’tan ama süpürgesinden hiç memnun değilim
durukusunannesi_ BBuseYY yaa bende Bosch unlimited 7 var çook memnunum Kasım ayında indirimden aldık elim ayağım oldu valla çekişi vs çok çok iyi umarım sorun yaşamayız ilerde
BBuseYY durukusunannesi_ ayyy canım valla yıldım ya çok çok dikkatli kullanın . Yerleri süpürürken çok baskı yapmayın kopuveriyor içindeki parça .. sadece o değil haznesinde pislikleri geri göndermeyen küçük bir kapak var o bir anda kırıldı takılmadı da servis minicik bir kapağa 1500 TL istedi ya valla eşime de bişey söyleyemiyorum çünkü bunu beğenerek almıştım o bunu istememişti .. yaptırdık ama bir daha alırsam kesinlikle bosh almam 1 yıl olmadan zaten ilk başlık tarafının kablosu koptu başlık komple değişti ..
BBuseYY Eslem71 inş çıkmaz canım garantisi bitince herşeyi o kadar dökülüyor ki haznesi bile çatlamış ya şimdi haznesine ne yapmış olabilirim ??? Taş mı süpürüyorum ben evde de kırıldı ? Valla hangi birisini sayayım çok sorun yaşadım ya