Humaahsen kendinizi suclamayın gerekirse arastırın bunu arkadaşınızlada paylasın. 2 yaş sendromu geciriyor suanda. 2 yaşından sonra genelde kıskanclık, belirsiz harakeetler, asla hicbiseyi paylasamama, her gördügü kimsenin degil onun oluyor. O dönemdeler biraz zor bir dönem cabuk atlatırsınız umarım. Yanlış oldugunu anlatın baska sekilde cözümler bulun yoksa artabiliyor. Cözüm yollarini netten arastirabilirsiniz. Saglıkla büyütün insallah 🙏😍