BengeldimNabersiniz Reglden sonra iki gün korunmasak çocuk olma ihtimali nedir ? Şimdi reglden sonra ilk iki gün gaza geldik cocuk istedik korunmadik ve ben bugün caydim ya 😂 Benim akibetim ne acaba 😮💆🏻 ovülasyondan hiç anlamıyorum 🤔
Mhtpkrtgl BengeldimNabersiniz ahahahaha ben bugün caydım ne aahahagagah olmaz inşallah ama olasılık var tabi😂😂😂
Berahyon BengeldimNabersiniz Karar verdim diyerek hapı bırakıp sonrasında caydığımda iş işten geçmişti 😂 35 haftalık olduk. Her an her şey olabilir yani
BengeldimNabersiniz Mhtpkrtgl ortadaydim zaten ya 😂 bir yanım hala istiyor bilmiyorum korkuyorum biryandan da
BBuseYY 28 günde bir adet gören bir kadın adet bitiminden 1 hafta sonra yumurtlama dönemidir.. yumurtlama olmadan çok nadir hamile kalan bayan sayısı.. Eğer 30/35 günde bir adet görülüyorsa tabi o zaman değişiyor yumurtlama dönemi
ikiprensannesi53_ BengeldimNabersiniz 😆😆😆 yangına körükle gitmek mi oluyor bu iyi yürek yemissin😆😆😆 tabiki kalırsın
BengeldimNabersiniz ikiprensannesi53_ ozaman hayırlısı diyeyim bari bu ayki regl dört gözle beklerim artık 🥴
ilon BengeldimNabersiniz marketten kasa arkası ürün almak isteyip beğenmeyince geri vazgeçmiş gibi anlattın 😂😂Allah iyiliğini versin emi
BengeldimNabersiniz ilon çok kararsizim kız doğumdan korkuyorum 😂🙈 ama bir yanim kardeşi olsun diyor ortadayim yani her an herkes benj kandırabilir 🥴🥴
ikiprensannesi53_ ilon öyle değilde essegi şu içme niyeti ile götürmüş su icirmeden geri getirmiş gibi
Deletedmom_215 BengeldimNabersiniz adet bitiminden sonra hemen yumurtlayan insanlar var. Yani olasılık dahilinde :)
BengeldimNabersiniz Deletedmom_215 hazırlıklı ol diyorsun yani 😂💆🏻 bide kasıklarım ağrıyor psikolojik mi anlamadım 😂 öyle hemen ağrır mıydı ki unuttum gitti