tugba_45 benim oğlumda 31aylık, bizimde aşırı uyku problemiz vardı. Öğlen uykusunu bırakmayıda denedim ama bizimki öğlen uykusu yapmayınca sapıtıyo valla. Aslında 1saat öğlen uykusu iyi, benim oğlumda keşke 1saat uyusa, 2saat olunca uyansın diye ses çıkarıyorum çünkü bıraksam 3-4saat uyur, o zamanda haliyle gece uykusu gecikiyor. 4ay önce kreşe başladı şükür uykularımız biraz düzene girdi. Sabah 7de uyanıyor kreş için, öğlen uykusunu orda yapıyor akşamda 9buçukta en geç 10da gece uykusuna geçiyor ama haftasonu yine şirazemiz kayıyor, sabah geç uyanıyor öğlen uyku saatide sarkıyor haliyle gece uyku saatide sarkıyor yine gece 1leri 2leri görüyoruz ama pazartesi erken kalkınca geri düzene biniyor. Kreş daha düşünmüyorsanız Sabah erken uyandırmaya bakın diğer türlü uyku saatleri düzene koyulmuyor. Bide öğlen uykusunu bırakma konusu çocuktan çocuga farkediyor bence, kimi çocuk artık istemiyor. Bunu çocuğunuzu gözlemleyerek karar verirsiniz, baktınız çok direniyor bırakın. Benim oğlum hala ihtiyaç duyuyor bence gözlemlediğim kadarıyla, o yüzden biz daha bırakmadık devam ediyoruz.