Biribiri Kimseye siz de yapın diyemem, bu doğru olmaz ama, ilk çocuğumun göbeği en sorunsuz düşen göbek oldu. 2 günlükken kayınvalidem yıkamıştı. Diğer iki çocuğumda doktorları dinledim. İkisi de göbek konusunda sıkıntı çekti. Belki tesadüf ama onları yıkamadığıma pişman olmuştum.