Nickibosver Kızlar kızım 11 aylık daha yürümüyor yani tutunarak veya yürüme arkadaşı gibi bir araba var onunla yürüyor biraz. Ama sanki bir ayağını içe değil de hep dışa doğru atıyor. Ortapediye götürmeli miyim biraz endişe ettim
durukusunannesi_ Nickibosver benim kızım 10 buçuk aylık yürüdü ilk yürüdüğün de aynı dışa basıyordu ortopedi değil ama çocuk doktoruna kontrolünde sordum normal olduğunu yeni öğrendiği için öyle olduğunu söyledi yürümeyi pekiştirdikçe geçti gerçekten şuan 14 aylık normal basıyor
Derya0655 Nickibosver oğlumda aynı şekilde. Yeni yeni adımlıyor. Doktora sorduğum da geçici bir durum olduğunu söyledi 🙏
Nickibosver durukusunannesi_ ay anladım teşekkür ederim. Aslında 6 aylık civarı çocuk doktoruna götürmüştüm orda doktor bir ayağına biraz yan duruyor gözlemle ona göre ortapediye bir göster demişti ben farklılık görmemiştim o yüzden götürmemiştim şimdi böyle yürüdüğünü görünce endişe ettim