zeyynepgk Kızlar bebeğim 2 aylık bu saatler olunca emerken savaşıyo resmen hem ağlıyo hem emmek istiyo uyuyana kadar 2 saat böyle geçiyor sonra sakinleşip uyuyo neden her gece böyle yapıyo fikri olana yada bebeği böyle yapan ?
sevdayld zeyynepgk gazi var benim çocuğumda öyle emerken garip garip hareketler yapıyor emmekte istiyor emme bitince tam kaldırıyorum gazı çıkıyor
barisvezeynosmom zeyynepgk benm bebeğimde aynı aşırı gazlı Bi bebek emerken savasıyor resmen sonra kızıyor aglıyo bida ememiyo bas bas bagırıyo bende ister istemez geriliyorum 🥺 ve böyle yaparken emmeyi bırakacak diye cok korkuyorum 🥺🥺
dgncgl Evet gazı var, benimki de 2 buçuk aylığa yakın, aynısı arada bizde de oluyor. Emdikten sonra kaldırdığında sırtına vurunca çıkmazsa, 5 dk yatırın tekrar kaldırıp deneyin bazen rahatça çıkıyor