Betulhs merhaba, benim bebeğimde alerjik bir bebek. Süt ve yumurta alerjisi var , emzirdiğim için diyet yapıyorum ve o ürünleri hiç tüketmiyorum. 5 ay 10 günlük olunca tadımlara başladık. Sebze tadımı ile başladım 3 gün kuralı ile. İlerleyen günlerde de yediği ve alerjisi olmadığı sebzeleri karıştırmaya başladım, pirinç ekledim biraz da zeytinyağ. Çünkü ilk ek gıdalar kabız yapabiliyor. Meyve henüz başlamadım. Tatlı olduğu için onu yemekte zorlanmayacaktır. Bebeğim en çok kabağı sevmedi ama diğerlerini yedi çok şükür. Genel doktoru yarım çay bardağı yedir demişti ama bugün alerji doktoru ver yesin çocuk yediği kadar meyve de ver dedi. Bu doktorlar arası fikir ayrılıkları insanı yoruyor.