İyi akşamlar hanımlar , ben bu gün sırt boşluk ağrısı ile acile gittim , çok şiddetliydi ağrım doktor arvales iğne yaptırdı 3 saat emzirme dedi bende dediğini yaptım emzirmedim ama üç saatin sonunda emzirdim bebeğim 5 buçuk aylık sorun olur mu , bi kaç yerde o sütün sağılması gerektiği yazıyor ve ben sağmadım şimdide tedirgin oldum yardımcı olabilir misin kesin bilginiz var ise