Merhabalar. Oğlum doğmadan önce primaları almıştık 3 numaraya kadar, kullandım da ancak 3 e geçiş yaparken artık bitsin diye kullanıyordum, primadan artık memnun değildim israil malı da almaya devam etmek istemedim Goon kullanıyorum. Oğlum uyum sağlayınca 72 li paketi hiç açmama gerek kalmadı satıyorum. ALMAK İSTEYENE UYGUN FİYATA VERMEK İSTİYORUM.