Benim bebeğim 17 Aylık bu zamana kadar hiç diş ateşi yaşamadık ama geçen gün ateslendi ve ateşi 37 ile 38 arasında 3 gün devam etti, 3 gün sonra kendiliğinden geçti, üst köpek dişleri çıktı. Azı dişinde bile ateş olmamıştı,
Bebekten bebege değişir tabi ama dıştan olabilir. Ateş 38,5 i geçmediği sürece ateş düşürücü vermeyin diyor doktorlar