Bence büyüdükçe bir önceki dönem kolay diyorsunuz. İlk doğduğu zaman çok zor geliyordu, gazı sorunu sonra emeklemeye başlayınca aaa ne kadar zor hiç durmuyor bebekken ne güzeldi dedim. Yürümeye başladı aaa emeklerken ne güzeldi şimdi kurcalamadığı tırmanmadığı yer kalmıyor diyorum çamaşır makinesine aklınıza gelecek her yere tırmanıyorlar 😀 gelen gideni aratıyor bende.