Çevre baskısı beni gerçekten çok üzüyor bebeğim yürüsün diye elimden ne geliyorsa yapıyorum ama yürümüyor cesareti yok çok korkuyor. Tutunup koltuğa kalkıyor, elinden tutunca yürüyor yürüme arkadaşı ile de gidiyor biraz ama yok nasıl olcak bilmiyorum 😔😢