fatosbcr2 sizi bi anne olarak gerçkten tebrik ediyorum ve çok iyi anlıyorum var ya haklisiniz bazen dış söylemler çok can yakıcı ve kırıcı olabiliyor ama hiç takmayın sitrese girmeyin boş verin eşinizde dahil olumsuz söylenen şeyleri duymazdan gelin Onlar söylesin dursun siz kendi doğrularınızdan şaşmayın ve inandığınızı yapmaya devam edin zaten elinden gelen her şeyi yapmışsın denemişsin içiniz rahat olsun bir gün bi bakacaksın herşey gelmiş geçmiş bebeğiniz büyümüş olacak ve şu dertlerin hiç biri kalmayacak buna inanın zaman çok hızlı ve arkadaşlarında dediği gibi bi şekilde bebeğiniz anne sütü veya mama ne olursa olsun doyacak büyüyecek ki zaten az kalmış ek goya geçeceksiniz