FtmKrt yüzümün her yerini kaş usturasıyla alıyorum 2 senedir nerdeyse. Öncesinde ben de lazer gidiyordum. 2 senedir bol bebe yağıyla alıyorum ayda bir veya en az 3 haftada bir beni rahatsız edecek kadar uzuyor. Hiç bir sıkıntı yaşamadım çok memnunum aksine cildime iyi geldi tenim parlaklaştı ve sivilce çıkmıyor yüzümde artık hiç 🌸