Merhabalar yarın oğlumla 40ımız çıkıyor sezeryan sonrası rahim toparlayıcı korse almıştım ama çok sıktığı ve rahat edemediğim için kullanamadım. Göbeğimin bu şekilde kalmasını da istemiyorum açıkçası 😔 siz korse kullandınız mı günde kaç saat kullandınız göbeğiniz nasıl gitti acaba