Melo-fndkc gulcicek006 birkaç ay önce aldım çok memnunum 🥹 elim ayağım resmen. Çamaşır makinesi kadar gerekliymiş meğer
1prenses1prenss_annesi gulcicek006 1 yıl olacak kullanali neredeyse ve bn memnunum iyi ki almışım elim ayağım
evlathersey1305 Ben kullanıyorum memnunum kumaşın türüne çamaşır miktarına bağlı doğru programı kullandığınız sürece hiç sorun yaşamazsınız ilk başlarda yüksek ısıda kuruttum pantolonlarda cekme yaptı ama şuan dikkat ediyorum
gulcicek006 Melo-fndkc kesinlikle evin içinde çamaşır kurutmak zorunda kalıyorum çok sıkıntı oluyor bende de çok gerekli bişey su hangi modelini kullanıyorsunuz
evlathersey1305 cemre_-34 şuan narin gomlek ayarında iki kere kurutuyorum dolap kuruluğu çok yüksek ısılı pamuklu ayarında bilginiz olsun
gulcicek006 Yanıtlarıniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar kararsız kalmıştım bu markada memnun olmayan yok gibi bende bu markayı tercih edeyim o zaman sağ olun💐