gozdegunduz blw yaptik.yani hic pure karisim vermedim.buharda hasladim eline verdim besinleri oyle tanidi tadimlari oyle yaptik.ve sonra ztn kendi de istekliydi yemeklere ne yiyorsak verdim.ayri tuzsuz tatsiz seyler pisirmedim.ztn cok tuzli salcali yemek yapmam.dolayisiyla sofrada ne varsa gordu ogrendi tatti ve herseyi yer cok sukur.catali kasigi kullanir ,bardak tutup icer 👍 bu en bastan boyle alistirdigim icin ilerledi. Siz de firsat verirseniz olur