Merhaba iyi geceler hanımlar size bişi danışmak istiyorum oğlumun burnu 3 aylık olduğundan beri sürekli tıkalı temzliyorum da asla rahatlamıyo 4 aylıkken KBB doktoruna götürdüm et falanmi var burnnda diye yoktu hiçbisi yok dedi dışarda hastalaniyo sürekli nezle grip desem dışarıda çıkarmıyorum evimde soğuk değil doğru düzgün bı nefes alamiyo burnunu temizlerken zaten kendini catlatiyo burun açıcı herşey kullandım bazen 1 2 gün duzeliyo sonra gene aynı alerjikmi anlamiyorum alerjik olduğunu anlamk için hangi doktora gtmm gerekiyor valla burnu geçsin diye neyim yoksa vercem okdr bunaldım rahat uyuyamiyo rahat yemek yiyemiyo bazen eşimle diyoruz burnunu söküp içini temizleyip geri takalım 😆 okdr ikimizde hem üzülüyoruz hemde yoruluyoruzki gerckten artık çok bikmisim kaynanamda diyo hastami evet burnu gene diyorum bikmisim diyorum saydiriyo bir çocuga bakamiyonz biz kaç çocuk büyüttük ağzı olan konusuyo senn ne çektiğini bilmeden