Kızlar bebeğim 25 ocakta tam 3. Ayına girmiş oluyor ve biz şuan bronşit rsv virüsünden hastanede yatıyoruz doktora rotavirüs aşısı yaptırmak istediğimi söyledim ama doktor yaptıramayacağım çünkü zaten bebeğin enfeksiyonlu olduğunu söyledi 25 ocağa kadar enfeksiyonu geçmezse nasıl yaptıracağım çünkü 3 ayını 1 gün bile geçse yapmıyorlarmış diye duymuştum acaba yanlış bilgi mi lütfen aydınlatır mısınız sizler ne zaman hangi marka kaç doz yaptırdınız