Sakarsirine Kızım iki buçuk yaşinda ama saçlari ensesinde bazı bebekleri görüyorum saçlari çok güzel omzunda arkadaşımın bebeğinin saçını görünce saçını falan oksuyor çok hoşuna gidiyor uzun saç ama onun ki doğduğundan beri çok az uzadı öneriniz varmı
Mtzzeynep Sakarsirine bende kızımın saçını bebeklikten kestirmedim ucunda bukleleri vardı diye sonra uçlarının kırıklarını kestirdim o kadar hızlı uzadı ki şuan beline geldi nerdeyse. Sizde ucunun kırıklarını aldırın isterseniz bir deneyin.
Adenveannesi Sakarsirine benim çocuğum kel doğdu başta başka şampuan kullanıyordum ama johnsons baby şampuan geçtikten sonra inanılmaz uzadı 1 yaşında şuan git gide uzuyor ben şampuandan olduğunu düşünmüyorum
Sakarsirine Mtzzeynep ben 6 aylıkken sıfıra vurdurdum saçlarını ablamda öyle yapmisti kızının saçları şimdi beline gelir ama kırıklarını aldırmayı denerim
Mtzzeynep Sakarsirine ben hiç bir şey yapmamıştım kıyamıyordum ucunun kırıkları alınırken bile içimden bişeyler koptu sanki.