pelineymenmericyakar bebeğim 2.5 aylık ve 120 cc mama ile doyuyor ama bende o kadar süt yok emziriyorum 1 saat sonra 90 cc mama veriyorum sütüm sağınca 90 cc çıkıyor o da gün içinde bu kadar olmuyor bebeğim 3 saat uyudu anca o kadar birikebilmiş yani kısaca sütüm bebeğime yetmiyor ne yapmalıyım 3 l yakın su içiyorum
TugceArslan pelineymenmericyakar Bende sütlaç işe yaramıştı tavsiye ederim. Bir gündüz bir gece kalktıkça yiyordum
Endoplasmic_reticulum_ pelineymenmericyakar sağma sonucu çıkan miktar yanıltıcıdır çünkü bebek sağım makinasından daha yüksek bır vakumla emer. Ayrıca vücut bebeğin ihtiyaci kadar süt üretir. Yine de sütünüzü az olduğunu düşünüyorsanız her emme sonrası sağım yapmanız lazım. Bu durum bebeginizin daha çok süte ihtiyacı olduğu sinyalini verir vücudunuza. Ayrıca mamsel still tee ve promalt kullanabilirsiniz cidden işe yarıyor.Ebebek’te bulabilirsiniz. Ayrıca her ogununuzde protein ağırlıklı beslenmek özellikle tahin yemek güzel süt yapar. Birde süt psikolojik bir durum sütüm az demeyin,kendinizi strese sokmayın :)
Dilararden pelineymenmericyakar promalt ebebek, lactamil. Sürekli emzirmek, ayrıca sağdığınız süt ile göğüsünüz de olan süt miktarı aynı değildir, gece beslenmesi de sütü çoğaltır
pelineymenmericyakar TugceArslan ya bana yemedigim icmedigim zaman sütümün azalmayacağı bir yöntem lazım çünkü tek başımayım bazen kahvaltı bile yapamadığım zamanlar oluyor
mimnice pelineymenmericyakar yiyemezsen sen de halden düşersin canım sürekli yememiz gerekiyor kahvaltılarda tahin-şırayı eksik etme ye bir de ben ebebekten bitki çayı aldım faydası var milk tea adı ali ünyazıcı onu da deneyebilirsin içinde ısırgan otu rezene anason ve kimyon var kimyon oluşundan almıştım ben gaz problemi için 😇 bir de doğumun ilk gününden bestlak damla bir şişe bitirdim daha almadım ama ilk günlerde aşırı faydasını gördüm
cganne İmom latte kullanmistim ben baya faydasını görmüştüm. Onun dışında tahin, dut kurusu, hoşaf, helva, yulaf yiyebilirsiniz.