Prensescik kesinlikle hiç bisey olmamış gibi devam edin zaten yedim herseyi yiyim demeyin herseyin tadına az az bakarak kilo vermeye çalışın çünkü kendinizi ne kadar kıstlarsanız canınız o kısıtladıgınız şeyi isteyecek ve doydugunuzu hissetmeyene kadar yiceksiniz yedim bitti oh afiyet olsun diyip eski düzeninize geri dönün ☺️ bu şekilde 15 kg’den fazla verdim