Kızlar kızım çocuk makasıyla oynuyordu kağıt kesiyordu anlık bir refleksle gözüne değdi ağlamadı gözlerini ovuşturdu hemen baktım birşey yoktu diğer gözünü kapatıp kontrol ettim herhangi bir kızarıklık yoktu . Yarım saat sonra baktım hafif kızarmıştı çok korkuyorum ya sizce bişey olur mu???başına gelen oldu mu göz doktorumuza yazdım yinede burayada yazmadan edemedim!! 