zumrasmom_ Kullanan var mı? Memnun musunuz? Hangisini önerirsiniz? Hangi cam ve aynalar da kullanılır?
yellowmom8 zumrasmom_ sleepy kullanıyorum beyaz sabun sirke karbonat olanını tv de sehpalarda aynalarda kullanıyorum çok memnunum elimin altında hep
Hamburgerr zumrasmom_ sleepy en iyisi bence hem en büyük olanı hemde aynada camda iz yapmıyor solo daha cok mutfak falan gibi yerlere uygun aynalarda iz yapıyor
Poly-ana zumrasmom_ Slepy ilk çıktığından bu yana kullanıyorum her odamda bir tane bulunur mutlaka çok memnunum elim ayağım resmen
limonkolonyasi zumrasmom_ sleepy ve solo kullanıyorum sleepy biraz daha kalın solo daha ince koku olarak solo çok güzel ve kalıcı masa sehba mutfak solo ayna da sleepy kullanıyorm genelde ama ikisini de her yerde kullandığım oluyor
CizerBirAnne Sleepynin yeşil paketi sirkeli olan cam aynalar vs için çok güzel. Ben bir çok yerdr kullanıyorum onu. Çamaşır sulu olanını da banyoda tuvalette vs kullanıyorum yüzeysel temizlik için. Arap sabunlu olanı beğenmedim, onu tavsiye etmem.
baharma Ya bir şey söyleyeceğim. Böyle kullan-at ürünler kullanırken hiç vicdan yapmıyor musunuz? Doğayı çok kirletiyor ayrıca çok kimyasal:(
Binnur_cam zumrasmom_ meşhur sleepy en güzeli utanmasam bulaşık süngeri niyetine kullancam normal bez kullanmayı unuttum 🤣
baharma Maka_Paka elbette öyle ama bu deterjanlı bezlerle yüzey silindi mesele sonrasında orayı duruluyor musunuz yoksa öyle mi kalıyor. Ben genellikle sirke ve karbonat kullanıyorum. Tuvalet, banyo, tezgah gibi yerlerde ancak kimyasal kullanıyorum.
Rez zumrasmom_ sleepy kullanıyorum günlük toz almak için, yani böyle abartıldığı kadar da yok bence hemen kuruyor, ama yine işimi görüp güzel koku bırakıyor
dtml zumrasmom_ sleepy kullanıyorum beyaz sabunlu ve çamaşır sulu olan çok iyi. Baby turco aldım dandirik geldi bana😅 sleepy kadar iyi değil. Solo’nun mendilleri de başarılıydı özellikle mavi olanı lavaboları iyi kurtarıyor acil durumlarda. Bir de koroplastın kocaman mendilleri var onlar da masa silmek yere döküleni almak için vs. kullanmıştım. Nihayetinde hiçbiri bir sleepy değil.
SelimZeynep Busegr 😀😀😀 aradığım yorum valla ya bitek benim Tv’de aynada iz yapıyor galiba ben çok beğenemiyorum ya hemde hemen kuruyor biyeri silerken
havuclumom Busegr yalnız degilsin benim aynamda da iz yapıyor 😀 yorumları okuyunca ben de bı afalladim ama ayna ve TV dışında gerçekten çok kurtarıcı, en çok da surekli su lekesi el izi olan metalleri (airfryer, çaycı vb.)çok iyi temizliyor👌🏻