Madamemom küçükken omuriliğim kırılmış, fark edilmemiş falan. İleri yaşta fark edildi. Kronik kabızlık yaşıyorum. Sadece lavmanla tuvalete çıkabiliyorum. Benimki kırıktan dolayı. Ameliyat oldum, olmadan önce yine çıkardım. Olduktan sonra tamamen etkiledi bağırsaklarımı. Yani mutlaka doktora gidin. Bir de gittiği yere kadar diyorsunuz ya hani o hatayı yapmayın. Bel şakaya gelmez.