Valla o gecerken gözü kaydı baktı diye cocugun gelişimine bi zararı olacagını düşünmüyorum saatlerce tv tablet karsısında bırakmaya karsıyım ama günde 20 dakika falan baktırıyorum zaten ben açıyorum ama o yuvarlanıyor elleriyle kollarıyla oynuyor öyle pür dikkatde izlemiyor