Oyuncağıyla gezerken düştü üst diş eti kanadi çok azıcık birşey yani bı kan aktı bu kadar şimdi baktım zorla da olsa asla ağzını açmıyor normalde de hafif kırmızılık var birşey olmuş mudur uyuttum çünkü şimdi sabaha kadar bir daha bakamam ağzına şişer mi morarir mi herşey geliyor aklıma ilk bebeğim başına gelenler cevap verirseniz sevinirim