Kızlar merhaba 5 buçuk aylık oğlum var cumartesi gününden beri başakşehir cam sakura şehir hastanesinde yatıyor bronşit oldu üstüne infulanza bugün oğluma eko yaptılar kalbinde açıklık varmış doktor hicbirsey demedi pat diye yüzüme kalbinde açıklık var 4 ay içinde kontrole getir dedi neye uğradığımi şaşırdım bilgisi olan varmı