linaasel14 sürekli uyuyorsa şekeri düşüyor olabilir, ayaklarının altını gıdıklayın, bebeğin kıyafetlerini soyun, bir şekilde mutlaka uyandırın ve emzirin. Uyurken emdiğinde de beslenmemiş oluyor. İlk üç- dört gün sık sık emzirmeniz lazım. Allah bağışlasın, kolay gelsin.