minikveannesii iki bebeğimde de aşılar ateş yapmadı. Yaparsa üzerini soy, soğuğa yakın ıslak bez koy eklem yerlerine. Ayaktan çorabını çıkarma. Mantık ısınan yerleri soğut, soğuyan yerleri ısıt. Düşmezse ılık duş. Asla soğuk değil, üşütmeyecek kadar ılık. Düşmezse son çare ateş düşürücü bi çay kaşığı. 38.5 derece olmadan şurup vermeyin