Benim kızım 15. Ayına yeni girdi dün kontrol randevumuz vardı. Yeni yeni istemediği her şeye ağlama, ısırma ve vurma huyu gelişti yaklaşık 2 haftadır böyle ve bize evde değişen bir şey mi var, istemediği olumsuz giden bir şey diye bir soru sordu? -Ben evdeyim artık çalışmıyorum teyzeleri bizde kalıyor misafir ve eşimle bazen istemeden de olsa yükseliyoruz birbirimize ve bu tarz şeylere tepki olarak bunu yapabileceğini eski haline döndüğünde yaşantısının bu sorun geçici bir durum olduğunu söyledi sizde de böyle değişiklikler veya ufak tefek tartışmalar oluyor mu?
1.Mesela ısırma tepkisi varsa insanları ısırmıyoruz anneciğim, canımız yanabilir
2.Vurarak tepkisini gösteriyor ise ellerimizi sarılmak için kullanıyoruz, vurmak için değil gibi söylemler ile engelleyebilirsiniz