liyaBg Kızlar eşimle kan uyuşmazlığımız var Allah’ıma şükürler olsun bir evladımız var 2. Çocuk istiyorum kan uyuzmazlığo olduğu için korkuyorum riske girmek istemiyorum yaşımda 30 oldu . Kan uyuşmazlığı olmasına rağmen 2. Cocuk yapan var mı
Esmaozc04 liyaBg Bir tane hamileyken vuruluyor diğeride doğumdan sonra eğer bebeğinizle kan uyuşmazlığı varsa ozamn
gizzemdilek Gebelik döneminde size bi iğne yapıyorlar bi problem olmuyor tabiki ikinciyi düşünüyorsanız yapabilirsiniz ☺️