Oğlumun azı dişleri çık çürük ya onlar kendileri mi çıkacak bu yaşta dolgu çekim vs olmaz tabi ki ama aşırı tatlı yemiyor ama yiyor gene arada dislerini de fircaliyoruz sanki birden çürüdü farketmedim gibi geliyor çok üzülüyorum yaa😭 kendi dislerim doğumdan sonra mahvoldu aylardır discideyiz üzülüyorum çocuklarımda benim gibi olacak diye çok rezil bı durum yaa 😭😭