Visneli-dondurma ben yapıyorum büyük bir tencereye koyuyorum coktu benim çünkü içine bir tane soğan dogruyorm büyük dogruyorum hatta kaynayınca eriyor zaten kekik ve tane karabiber atıyorum kokusunu alsin diye kısık ateşte kapağı kapalı kaynıyor en kisikta hatta en son yaptığımi 40 saat kaynattim ara ara suyunu kontrol ediyorum ama yeterli oluyor zaten kisikta olunca öyle hemen suyu butkiyorygerek görürseniz ilave edersiniz baya koyuluyor zaten etleri dökülüyor kendinden sonra kemikleri ayıklayıp blenderdan geçiriyorum etleri ilikleri hepsi içerisinde karton bardaklara koyup dolduruyorum şuan buzlukta var hala çorbalarda kullanıyorum ben oğlum yoğurt çorbası çok sever ona bir karton bardak dokuyorum gayet güzel oluyor ağır bir et tadı kokusu vesaire hiç bir şey yok karabiber kekik soğan alıyor onun kokusunu