Fatmanur2112 3 aylık bebeğimin yüzünde isilik gibi kızarıklıklar var bir kayboluyor tekrar çıkıyor neden olabilir acaba bilgisi olan yardımcı olabilir mi !
pozitifanne06 Fatmanur2112 aynı bizim de alerji olabilir dendi takip ettim süt yumurta ile alakası yok bizimkinin. Arada çıkıyor arada geçiyo
Fatmanur2112 pozitifanne06 süt alerjisinin belirtilerinin hiç biri yok beyaz tenli kakaya veya gaza bunalınca çok cıkıyor ama doktora götürsem mi kararsız kaldım
pozitifanne06 Fatmanur2112 kakada kan yoksa kilo alımı iyiyse sonraki kontrolde sorarsınız sadece onun için götürmeyin ortalık hastalık kaynıyor 🥺
Prensim_06 Bana da alerjik dendi malesef ama yayıldı kollarına ayaklarında da var malesef ve geçmiyor nemlendirici krem kullanıyorum doktor önerdi ama işe yaramıyor hiç
Fatmanur2112 Prensim_06 vücudunda hiç yok allaha şükür sadece yanaklarında 1 gün kalıyo geri kayboluyor anlayamadım
Belks5 Ya bulunduğu ortamın sıcaklığından olur yada alerji , benim kızımdada oldu , alerjisi çıktı , takip etmek lazım
Fatmanur2112 pozitifanne06 yok kaka da kan yok kilo alımıda normal bende o yüzden götürmedim hiç yanakları için ama üzülmüyorum da değil teşekkür ederim
fatma_58 Kilo almadan kaynaklanıyor endişe etmeyin geçiyor benim bebeğimde 3 aylık onunda ikinci ayına kadar sürekli çıktı kayboldu çıktı kayboldu hatta bi ara yüzü ile boynu tamamen sivilce olmuştu sonra geçti çok şükür