43 günlük kızım var gündüzleri 2 saatte bir emiyor geceleri uyuyor 4.saatte ben onu uyandırıyorum çünkü göğüslerim çok şişiyor ağrı yapıyor ve yeni mastit geçirdim tekrardan olmaktan korkuyorum napmam gerekiyor daha erken mi uyandırmalıyım napmalıyım yaşayanlar var mı?