Selamben_ evet canım ben yıllar önce bekarken kullanmıştım yanında bi tane daha vardı hatta ama ismini hatırlamıyorum bu üçünü sampuanimin içine karıştırıp kullanıyordum baya işe yaramisti dökülmesi azaltmisti ama kokusu çok kötüydü saçlarım iğrenç kokuyordu kullanınca