balkizannesii aynı yollardan geçen annelere soruyorum artık
Benim kızımda 35 günlük gaz sancılarımızdan dolayı dr probiyotik verdi bu seferde kaka yapamamaya başladı
Gaz çıkarıyor kabız değil hergün masaj yapıyorum akşama doğru taşarcasına yapıyor kakayı ama hergünümüz stres içinde yapabilecek mi diye öncesinde böyle bir sorunumuz yoktu
Probiyotiği bırakmaya cesaret edemiyorum daha da kötü olursa diye ama böyle de rahat değiliz siz ne yapmıştınız devam ettiniz mi probiyotiğe dr düzene girer diyor ama bir hafta oldu düzelen bir şey yok