Lara17 13aylık kızım 2,5aydır duphalac kullanıyoruz rahatlatıyor ama taş gibi kaka yapıyor bizim gibi aynı durumu yaşayan var mı sizin kabızlık geçti mi?
kuzucuks Lara17 lifli gıdalar tüketiyor mu, hergun sebze yemeği yiyor mu ,ekstra bi rahatsızlığı yoksa günlük tükettiği gıdalara dikkat ederseniz, zeytinyağ, ceviz, avakado gibi sağlıklı yağlar olan besinleri de tüketip günluk sebze meyve yerse duzelebilir
AbEsMu130125 Lara17 bir haftadir bizde kabızlık çekiyoruz doktor bize de duphalaci verdi ama o sancı yapıyormuş yetişkinlere göre bı ilacmis zaten verdiğim günden beri daha da kötü oldu iki gündür vermiyorum semiz otu veriyorum sabah akşam bı iki kaşık o rahatlatıyor biraz ama yemekten kesildi resmen ben de ne verip ne vermeyeceğini şaşırdım bu arada 15 ayligiz biz
Aslananne1 Lara17 2,5 aydır duphalac kullanmak çok fazla değilmi bağırsaklari alışır sonra onsuz yapamaz bide sonuçta ilaç küçük bedenine o şekerli ilacı 2,5 aydır 😧 bırakın ve beslenme şeklini değiştirin lifli besleyin
mommyben Lara17 kızım 16 aylık ve bizde de aynı sorun oldu, doktor duphalac verdi ve bir ay kullanın, eğer hala sorun varsa 3 aya kadar uzatabilirsniz kullanımını dedi. Ben alışmasın diye ara ara vermedim ama baktım yine kabız oluyo mecbur verdim. Şimdi 1 ayı gecti kullanmaya başlayalı ama vermek istemiyorum artık. Beslenmesini de değiştirdim bu arada ama yine de zorlanıyo ilaç vermediğim zaman. Çok canım sıkılıyor neden böyle oldu hiç anlamadım. Bu arada biz mama kullanıyoruz, mamayı da azaltın dedi bize.
alp3413 Canım bizde yasadik şuan kan ilacindan dolayı daha fazla kabız hatta sabahın köründe ayaktayız ikiniyor , kuru erik kuru üzüm gün kuruşunu kaynatıp veriyorum o iyi geliyor hergun düzenli veriyorum
Lara17 alp3413 bende kayısı falan kaynatıp veriyordum ama o kadar bıktı ki yemiyor artık. Geçmiş olsun 🌼
Lara17 kuzucuks evet lifli gıdalar yapmama rağmen kabızlık çekiyorduk 2haftadır yemekleri reddediyor kızım yeni tatlara bile ön yargıyla yaklaşıyor
Lara17 AbEsMu130125 evet doğumdan sonra kullanmıştım bende. İlk başlarda rahatlıyordu bence o şuruba alıştı vücudu. Bizde yemekten kesildik. Yemese bile yemeğini her şeyini yapıyorum yok istemiyor yoğurt yiyor sürekli
Lara17 Aslananne1 doktorumuz devam edin demişti. Keşke yemek yese yemiyor istemiyor maalesef. Evet bende pek kullanma taraftarı değilim ama kızım ıkınırken acı çekiyor resmen
Aslananne1 Lara17 kesinlikle vücudu alışır nasıl bi doktor o öyle 2,5 aydır izin veriyor hangi üni den mezun 🙄
AbEsMu130125 Lara17 bizimki yoğurt bile yemiyor bı haftada çöktü cocuk niye böyle oluyorlar anlamadimki
Lara17 AbEsMu130125 yemeğini yoğurtla saklayıp 3-4kaşık yiyor sonra hop çıkarıyor ağzından bebeklerin çoğu böyleymiş. Dün e bebekte 1yaşında kızıda yemek yemiyormuş sadece süt içiyormuş belki dönemseldir.
AbEsMu130125 Lara17 insaAllah donemseldir o kadar çok yoruldum ki hamileyim de son ayimdayim oturup kalkmam bile beni çok zorluyor
Lara17 Aslananne1 Eşim söylemişti ama hatırlayamadım şuan ya. Of kabızlık gerçekten zor bir bebek için ben yarın yine yeşillik vermeye denemeye devam yine
Lara17 AbEsMu130125 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Senin içinde zor oluyordur ekstra bir yorgunluk.
Aslananne1 Lara17 verme canım gerçekten bagirsaklari alışır nasıl çok fazla fitil kullanmayın uyarı olmadan birdaha yapmaz alışır diyorlar bu ilac ta öyle ve acayip şekerli öyle böyle değil muz patates şehriye li çorbalar hamur işi gibi şeyler verme pırasa yemeği yap brokoli ver yesil fasulye kabak yemeği kuru fasulye nohut bunlar çok iyi geliyor kabizliga kırmızı mercimek çorbası yap ver meyve olarak armut ver özellikle kivi ye ağırlık ver günde bir tane mutlaka ver üstüne bol su içsin yulaf ver sindirim sistemi tekrar çalışsın şimdi vücudu ilaca alimis yaklaşık 3 aydır onunla yapıyor onu kes ve bu dediklerimi uygula bir iki gün yapmaz sonra vücut alışacak bu lifli beslenmeye ve düzenli olarak yaparsan geçer kabizligi nereye kadar ilaç kullancaksin ki
Lara17 Aslananne1 çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için evet çok haklısınız ilaçla nereye kadar olacak iş değil. Dediklerinizi denicem inşallah yer 🙏🏻🙏🏻
Lara17 mommyben Evet çok zorlanıyor can sıkıcı bir durum bebeklerimizi öyle görmek. Bende bıraktım kullanmayı bugün yoğurt yedi zeytinyağı döktüm üstüne birde portakal yedi çorbasını içmedi. Bizde mama kullanıyoruz. Acaba formül mamayı mı yanlış yapıyoruz anlamadım.