Merhaba 31 Ekim de doğum yaptım lohusalık dan sonra hemen tekrar adet oldum ama kahverengi çamur şeklinde 5 6 gün sürdü 12 gün sonra tekrar aynı şekilde sürdü bugün tekrar kahverengi kanamam oldu yarın doktora gideceğim kızlar aranızda böyle bir durum geçiren varmı endişeliyim normal değil