spoiler_bob merhaba öncelikle çok geçmiş olsun benim oğlumda 7 aylıkken yani 1,5 ay önce falan covid olmuştu. 1 gece hastanede yattık çok çabuk atlattı imkanınız varsa öyle yapabilirsiniz hem kafa rahat oluyor sürekli kontrol altında. Bol bol emzirip meyvelerin sularından verdim, istemese bile şırınga ile su içirdim, prebiyotik verdim o şekilde iyileşti 1-2 günde