aybikreis DilekGunes Akrabalık ilişkileri azalıyor. Benden sonra yanında biri kalması için 2,3,4 çocuk diye düşünüyorum. Herkesin yetebileceği kadar, maddi ve manevi anlamda.
Berahyon DilekGunes Söylediğimi yapın yaptığımı yapmayın. 😂 Bence tek. Ama ben ikinciye hamileyim. Oraları karıştırmayalım :)
Asyaveannesi04 DilekGunes kızım şuan 2 yaşında 2 seneye kızım kreşe başladığında kardeş düşünüyoruz ama bakalım🙏🏻