Serass Kızlar merhaba aranızda zylnda doğum kontrol hapı kullanıp adet düzensizliği yaşayan var mı normalde ger ayın 11 i adet oluyorum geçen ay başladım bu ay ağrıdan sızıdan çatlıcam adette olmadım kafama takıldı kullanıp yan etki gören var mı benim gibi
Themom_ Serass ben kullanıyorum 40 kontrolünden beri hiç regl olmadım daha ama 3 gündür kahverengi lekelenmem var
12-12-34-76 Serass ben kullanıyorum ilk carezetta kullandım düzene girmedi zlynda aldım yine düzensiz adetim bir ay 2 3 defa oluyorum bazen 2 ay olmuyorum bazen ayda bir. Kaç defa doktora gittim maalesef başka ilaç veremeyiz dedi
Serass elif2424 evet lohusalığım bitti düzene girmişti her ayın 11 oluyordum bu ay olmadım geçen ay adet başlangıcında başladım anlamadım
Serass Themom_ ben oluyordum 5 aydır düzenli bu ay adet başlangıcında başladım adet günüm geldi ama olmadım
Serass Deletedmom_110 bende düzenli oluyordum ama bu ay olmaynva bi tuhaf oldum bedenen de peki iğne nasıl oluyor emzirirken yapılıyor mu yan etkisi vs nasıl acaba
Deletedmom_110 Serass yapılıyor etkisini görücemmm bakalım cnm aralık 26 da oldum iğneyi 14 ocakta adet Görüdm
Serass 12-12-34-76 anladım valla bende düzenli olmuştum ama 1 ay oldu başlayalı adet olmayınca kesti benim adetimi
12-12-34-76 Serass dediğim gibi benimkini de 2 ay kesti. Ama çok düzensizleşti emzirdigum için başka ilaç kullanamıyorum sabırla emzirmeyi birakmayi bekliyorum