Kokoshbaby Merhaba hanımlar dyson v8 kullanıyorum geçen sene şubat ayında aldım.1yıl olucak .son günlerde çekim gücü azaldı.Temiz olduğu halde eski performansı vermiyor.Cekiyor ama eskisi gbı değil .Aynı durum başına gelen warmı???