el bileğim kırık doktor önce burkulmus dedi krem verdi yolladı 1 gün sonra elim şişti morardı dirseğini kadar ağrıyor bugün kırık dedi alçıya aldılar sisip morardiktan sonra alçıya alması tehlikelimidir 3 aylik bebeğim var sut içiyor o doktoru Allah ıslah etsin ne diyimki