ddm5840 Kızlar oğlum 9 ay 24 günlük ve bugün ilk kez desteksiz kendi başına yürüdü 4-5 adımdan sonra düştü sizin benmişler ne zaman yürüdü ? Ay çok duygulandım Allahım bugünleri de görmeyi nasip etti şükürler olsun 🤲🏻🥰
3yasakadarsifirekran ddm5840 Yürüdüğü yollar çiçek olsun 🌸Gözünüzaydın benim oğlumda 10 aylıkken yürümüştü.
CaninannesiCemre ddm5840 Maşallah,gözünüzaydın😍 darıısı bizim başımıza oğlum 1 yaşında çaba fazlaca var 2 veya 3 adım atıp pıtt oturuoo yere 😅
ddm5840 Sanırım fazla abarttım kimse yazmadığına göre ama ben çok heyecanlandım insanın içine farklı hisler doluyormuş çok mutlu oldım paylaşmak istedim 🙈🤣
Sevval1507 ddm5840 güzel günlere ve hayırlı yerlere yürüsün hep insaallahh❣️benimki henüz 6 aylık 🫣❣️
Matildanil ddm5840 yoo hiç abartmamışsınız 🥰 hayırlı olsun hep güzel yollarda yürüsün 🙏🏼 Ben de kızım yürüyünce sevinçten ağlamıştım
ddm5840 nidan34 Sürekli yürütmeye çalışıyordum o da çok hevesliydi bugün emeklerimin karşılığını almış gibi hissediyorum 🙈🙈😄😄😄
ddm5840 Sevval1507 Maşallah inşllah sizin ki de yürür çabucak o kadar güzel bir hismiş ki ellerini açıp kendi isteğiyle size doğru gelmesi 🙈🥰
ddm5840 3yasakadarsifirekran Amin cümlemizin evladının yolları güzel yollara çıksın inşallah maşallah sizinkine de benim oğlum çok hevesliydi ama daha doğru düzgün bile emeklemiyordu sürünüyordu kolunun üstünde ben beklemiyordum hiç Bu kadar çabuk ona çok şaşırdım 🙈
ddm5840 CaninannesiCemre Benim oğlum da sürünüyordu sadece ama ayağa kalkmaya çalışıyordu iki haftadır son 3-4 gündür de koltuğa tutunup kalkmalara başladı bugün babasına doğru ilk kez bıraktım ellerini açıp yürüdü 4-5 adım attı çok şaşkınım hala 🙈🤣
ddm5840 Matildanil Bende çığlık attım sevinçten Eşim de bana garip garip bakıyor ne abartıyorsun diye 🤣