BulunurHintKumasi Merhaba arkadaşlar. Kendim için şampuan tavsiyesi istiyorum sizlerden. Yıllardır çok marka denedim ama hepsi kepek yaptı. Sadece head and shoulders iyi geliyor. Uzun zamandır onu kullanıyordum ama o da itrail ürünü artık kullanmak istemiyorum. Var mı kepeğe iyi gelen saçı da yıpratmayan şampuan öneriniz? Yerli marka olursa da memnun olurum.
sadeturkvatandasi BulunurHintKumasi vichy dercos kullanıyorum çok memnunum ciddi kepek sorunu yaşayan bir insanım bir tek o iyi geldi çok pahalı ama mecbur alıyorum
BulunurHintKumasi Clear, elidor, pantene, hacı şakir, dove, ersağ, dercos, blendax, eyüp sabri tuncer daha önce kullandığım markalar. Ama hepsi de kepek yaptı kullanamadım.
sabiirallya sadeturkvatandasi aynen bende de aynı şekil tek o iyi geliyor saçıma 700 tlydi en son aldığımda
sadeturkvatandasi sabiirallya ben geçen indirimden 550 tlye yakaladım yanında 100 mlde hediyesi vardı çok iyi oldu 100 ml deyip geçmemek lazım kendisi 390 ml zaten😂
sabiirallya sadeturkvatandasi trenyoldan falan güvenmiyorum yaa eczaneden alıyorum o da pahalı oluyor işte
BulunurHintKumasi Tek tek cevap veremesem de yazan herkese çok teşekkür ederim 🌸 Tavsiyelerinizi araştıracağım.
Ysgl26 BulunurHintKumasi uzun süredir eyüp sabri tuncer in sirkeli frambuazlı şampuanını kullanıyorum çom memnunum.
Asyaveannesi04 BulunurHintKumasi ceradolin yerli marka kepek ve egzamaya birebir ama eczane de aşırı pahalı 750 tl olmuş bugün sordum yaklaşık 2 ay gidiyor evdeeczanemde felan 500 aldım en son