Maviim Özellikle misafir varsa gittikten sonra direk temizliğe girişirim saat kaç olursa olsun mutfak kırmızı çizgim orası asla dağınık olmamalı düzenli ve temiz olmalı yerde kırıntıya aşırı sinir olurum hemen süpürürüm bide şey takıntım var manyak diyebilirsiniz biri gelip çorapla balkona basıp ardından içeri girerse; (balkonum pisleniyor çünkü camlar açık sigara içiliyor ana cadde üzerinde oturuyoruz) acayip sinir oluyorum gittiklerinde hemen bir silme isteği yerleri. Yada yağlı ellerle kapılara dokunulması veya koltuklara en sevmediğim şey. Var mı benim gibi deliler merak ettim🤣
Deletedmom_110 Maviim suan evim pırıl pırıl düzen takıntım var herşey yerinde olcak tezgah üstü airferrr kahve makinası çaycı harici hiçbişi olamaz banyomu wccc her gün temizlenir her gün duş alırım asla salonu toplamadan yatmam ve eşyam çok az 2 koltuk bir dolap tv halı var salonda başka hiçbişi yok😂 sade düz bir evim var asla gereksiz bir eşyam sıkıstırdıgım ürün olamaz kıyı da köşede baza altımda kıyafetlerim dolabımda kıyafetlerim düzenlidir böyle bir manyakta ben🤣🤣
Berahyon Maviim Gece yatmadan ortalığı toparlarım. Tezgah üstünde bulaşık bırakmam. Annem hep “sabaha ne olur belli olmaz” diyerekten bende de alışkanlık bıraktı bunları. Onun dışında bir takıntım yok.
HappyQueen Maviim Bu delilik değil ki 😂 mutfak bence her zaman temiz olmalı. Ayrıca balkonda da her zaman terlik olmalı 🙃
Kader3851 Maviim misafir gelecek die evi dip köşe temizlerim misafir gittikten sonra yine dip köşe temizlik yapıyorum eşim dio sanki kanepenin arkasında mi oturdular nie dip köşe sil süpür yapion die bide dağınık olan yerleri mutlaka toplamam lazm kafayı yiyorum yoksa aklım hep orda olur asla uyuyamam özellikle mutfak
sabiirallya Kader3851 ahahahha bende öyleydim eşimde bana öyle dedi bende öyle üstten bi temizlik yapıp toparladım etrafı gelen misafirin çocuğunun koltuğun altına eşyası düştü kadın aldı hafif tozluydu ama utancımdan kıprkırmızı oldum eşime içimden bi sövdüm bi sövdüm varyaa😂😂😂
usenmedimyaptimbirvelet Maviim e saydıkların normal temizlik değil mi yoksa deli mi yaptık kendimizi 🤣 deli temizlik bence bambaşka bir şey
berikomoms Maviim yağlı ellere bende takığım ama onun dışında aşırılığım yok. Evimi yatmadan toplarım mutlaka sabah sadece süpürme silme kalsın diye. Şuan heryerim tertemiz uzanıyorum :) birde çamaşırı topladığım an yerleştirim yoksa kaldımı kalıyor :)
[silindi] Maviim mutfagım tertemiz olmadan uyuyamam. Tuvaleti hergün silmezsem rahat edemem. Bide yerde falan eşya oyuncak olmucak sürekli toplarım sinirlerim bozuluyor yerde bişeyler olunca ama 2 çocukla malesef çok zor 😅
mrcaslan Bu temizliğe girmez belki ama benim çamaşır takıntım var . Çamaşır aşmayı aşırı seviyorum evde 5 kişiyiz hergun çamaşır oluyor . Astigim çamaşır boy sırasına göre olmalı mandal renkleri aynı olmalı bazen kayinvalidem asiyor o gittikten sonra kendi duzenime gire asiyorum boy sırasına göre olmazsa uyuyamam
Kader3851 sabiirallya işte bu duruma düşmemek için 😂😂 İlk evlendigimde evde sigara içmişti eşim oda kanepenin arkasına düşmüş heryer sigara kul olmustu ektim gördü aboooo tüm sülale duydu bidaha onla muhattap olmadım bn pismişim iyi oda gelmesin bidaha dedim
Tuba_engn Maviim Keşke bazı insanlar, kalplerini ve beyninide temizlemek için böyle emek verse ne güzel olur. 🤣
Maviim Tuba_engn Senin başka işin gücün yok anladım hayatın çok sıkıcı gelmiş bu postumda da yorum yapmışsın hahaha 😅 beni bu kadar önemsediğin için sağol beybisi buda sana son mesajım bir daha ne yazarsan yaz benden sana cevap yok✌️
hemsireanne112 Maviim geceden muhakkak mutfağımı toplarım silerim tezgah üstünde hiçbir şey bırakmam. Sabah kalktığım gibi önce çocuklarımın karnını doyururum sonra bütün evi toplarım süpürürüm olabildiğince 2 günde bir silerim. Banyo lavabolar klozet her gün domestoslanır yerleri yüzey temizleme mendiliyle silerim toz takıntım var çorabım veya çıplak ayağıma asla toz yapışmaması lazım.
Tuba_engn Maviim Dünden sonra yok… Çünkü bir kere gözüme baktın ya sürekli istemsiz de olsa çekiyorum. Yani dünden beri açtığın postların düşmesi şaka gibi yaa 🤣 Sonra da merak ettim ve profili okudum. Nasıl farklı iki kişilik oluyorsun yazmak isterdim. Mesela biraz da insanlara yaptığın kötülük için iç temizliğine dönmen için dikkat çekmek istedim yorumum ile eeeee tamda yerine denk gelmesi 🤣 Bir de işi gücü olmayan sensin ki sürekli post açıyorsun, önüme düşünce yazayım dedim ki beni unutma. Herkesin bir takıntısı vardır benimki de sen oldun artık😜
mesepalamudu16 Maviim aşırı temizlik takıntım yok ama mutlaka geceden evim toplu ve mutfağım temiz olmalı.
Blaurose Kendimi his kasmiyorum,canım ne zman isterse o zamn yapıyorum.Daginikta kalabilir,bazen canım istemez tezgahta biseyler kalır yinede yatar uyurum.3 gunl7k dünyanın işi bitmiyor ki 🤣🤣
Maviim Tuba_engn Çok teşekkür ederim cicim beni takıntı haline getirecek kadar önemsediğin için ama duygularımız karşılıklı değil ne yazık ki benim gerçek bir hayatım var ilgilenmem gereken o yüzden bulaşma git oğluşunla ilgilen sonuçta hiç yüz yüze gelmedik gelmeyeceğiz de dolayısıyla bir anlamı yok bu konuşmaların herkes işine hayatına baksın. Bayy