Miaaveben Merhaaba anneler, çamaşır kurutma makinesi almak istiyorum. Profilo, Grundig ve Hoover markaları arasında kaldım. Ne önerirsiniz
nayirnolamaz06 Miaaveben benim henüz yok ama ben bu markalardan seçim yapacak olsaydım Profilo alırdım benim arkadaşlarım Beko ve simens aldılar
busraktep Miaaveben bilginiz olsun diye söylüyorum.kurutma makinesine yer yoksa üst üste koyucaksanız çamaşır makinenizin markası neyse aynı marka alın yoksa her iki makinenizde garanti kapsamına çıkıyor diye biliyorum gine sorarsınız. Bir de bazıları suyunu siz döküyorsunuz bir yerde birikiyor. Bazıları da çamaşır makinesi gibi borusu var. Bu hususunda dikkat edin isterseniz.Benim ki Bosch ben memnunum.
Gulay1 Miaaveben Beko km1000x yeni çıktı 1 ay önce efsane birsey tavsiye ederim fiyatının karşılığını veriyor
songulturk35 Miaaveben grundig aldım kullanıyorum aşırı memnunum çekme falan yapmadı hiç. Akıllı sensörü ile kuruluğu kontrol edip süreyi kısaltabiliyor o yüzden çamaşır azsa yada çok ıslak değilse yıpranmıyor bu sayede. Ürünü getirken çamaşır makinasının üstüne mi gelecek diye soruyorlar. Eğer öyleyse ve farklı markaysa ilk sefere özel ücretsiz aparat takıyolar arasına. Zaten getirince kurup gidiyolar hemen
Gzide32 busraktep evet aynen öyle ben de o yüzden Profilo aldım ağustos ayından bu yana kullanıyorum çok memnunum
rope busraktep tam markası ne acaba yazar mısınız ? Ben Instagramda gördüm Bosh serie 6 diye çok beğenilmişti ama bi tık fiyatı fazla 🙄 Çevremdeki arkadaşlarım da bosh en iyisi diyo (tabi ki göreceli kavram) başka markalara pek bakmadım
Ipekayaz Bende aydır kullanıyorum ve boşa geçmiş yıllarım diyorum😂arçelik marka cok memnunum çekme vs yaşamadım akıllı sensör sayesinde program 3 saat olsa bile kuruduğu an bitiriyor
busraktep rope mesajınızı yeni gördüm. Serie 4 Isı Pompalı Kurutma Makinesi 9 kg Diye geçiyor. Çamaşır makinesi da aynı seri olduğundan almıştım .Birde aldığım bayi her kurutmadan sonra tüy toplanan kabını boşaltın daha uzun ömürlü olur diyor.
esraanurrr Miaaveben hoover kullanıyorum çok memnunum. Servisi falan da güzel hemen gelip bakıyorlar sorun vs falan olduğunda.
kums Miaaveben 1 ay oldu profilo kullanıyorum çok memnunum hem gideri var takip suyunu boşaltıyor hemde baglatmazsaniz suyunu siz dokuyorsunuz. Ben kendim döküyorum